lunes, 19 de septiembre de 2011

Cursa de la Mercè 2011

El passat diumenge 18 de setembre 2 Asfixia2 vàrem córrer la Cursa de la Mercè. Ho vàrem fer en companyia d'un futur soci César Millán (aka Pistacho). Tant en Roman com en César, era la primera cursa que feien i dono fe que s'han notat els entrenaments que porten doncs van baixar de 60 minuts. 57:50 el Roman i 53:04 el César. Molt bé campions!!!
D'esquerra a dreta César, Roman i Joel

Jo vaig fer 49:56, per mi, realment un temps molt bo. Estic molt content. A la Cursa dels Bombers a l'abril (la meva primera cursa) vaig fer 59:32. Una millora considerable. Els entrenaments i la constància estan donant els seus fruits.

Joel i Roman, Asfixia2 abans de la Sortida
La Mercè és la meva primera cursa de l'objectiu d'aquest any, fer 6 de les 7  del Challenge BCN10km www.10k.cat. La propera la Jean Bouin el 27 de Novembre.

Però abans segurament farem la Cursa de muntanya Santa Càndia Amunt (13,9 km) Diumenge, dia 9 d’octubre de 2011. Santa Candia www.x-avi.cat/curses/candia

Track de la Cursa de Mercè 2011

4 comentarios:

  1. Molt bé xavals, molt bé !!!!!! així m'agrada el Joel fet un máquina i cada dia baixan més els temps, tú Román ets guapo, ric i a sobre ara corres.. que más se puede pedir y a tí Cesar lo único que te digo es que ya estás tardando en hacerte socio, VAMOSSSSS !!!!

    ResponderEliminar
  2. enhorabona als 3!!!
    Joel, tens raó. L'unic secret es la constància.
    Roman, si no lo veo no lo creo. M'has deixat bocabadat, garratibat i esmaperdut.
    Pistacho, mola tu camiseta de color pistacho. A ver cuando te compras una de Asfixia2!

    ResponderEliminar
  3. Moltes felicitats Joel , esta clar que si un vol pot. Jo pensava que tardaríes una mica mes en baixar de 50 però te lo has currao!!!
    Suposo que ara en Roman i Sr.Pistacho entrenaran mes i també conseguiran baixar dels 50.
    Aixó s´anima..............

    ResponderEliminar
  4. Bufff !! només de llegir això ja m'ha agafat "flato". Molt bé xavals !!

    ResponderEliminar