martes, 12 de julio de 2011

Cursa de muntanya de Torrelavit

El passat dissabte dia 9 de juliol, vaig fer la meva primera cursa de 10 km de muntanya a Torrelavit. Portava uns quants dies entrenant per les muntanyes que hi ha prop de Vilafranca i realment va anar molt bé.

Va ser una cursa espectacular, molt ben organitzada i senyalitzada. Tenia por de la calor, però el dia es va mig enteranyinar i tot i que sí que feia calor era suportable.
Aquesta vegada em va acompanyar la família, la Vero, el Nil i l'Ariadna que gràcies a l'organització de la cursa (www.patidors.net) van poder gaudir de la piscina de forma gratuita mentre el pare corria per les muntanyes del Penedès.
La cursa és força trenca cames, només cal dir que comença en pujada, després es baixa, i quina baixada ! fins i tot en un punt ens vàrem haver d'esperar uns 2 minuts de la cua que hi havia per baixar, després es torna a pujar i baixar i just abans del final hi ha una altra pujada per remara-ho tot. En fi durilla però molt guapa.

Em vaig sentir molt bé durant tota la cursa, gràcies els 2 avituallaments, col·locats al lloc ideal, no hi va haver cap problema amb la hidratació. En definitiva, vaig acabar la cursa amb una boníssima sensació, hagués pogut continuar corrent força estona més. Crec que va sent hora d'anar preparant una 1/2 marató de muntanya, he, he, he (Botifarunner 2012).

A l'arribada m'esperava la família i vaig agafar el Nil a coll com vaig poder i vàrem entrar a la meta junts. Aquí podeu veure la foto.
Arribada amb el Nil al coll

Us deixo el vídeo de la cursa (dura uns 17 minuts), però val la pena per veure-la des de dins. Al minut 12:42 es veu la meva arribada amb el Nil a coll.

El temps final 1h 02' 50'' que per ser la primera cursa de muntanya crec que està molt bé. Em van acompanyar a la cursa els meus companys d'entrenament (Runners Llacunencs a Vila): Pere Albet , Imma Mollfulleda  i Anna Albet, que ho van fer molt bé, sobretot l'Anna ;-).
D'esquerra a dreta: Joel, Pere, Imma i Anna

Veure la classificació.

En definitiva, una gran experiència que segur que repetirem.

Aquí el meu Track Garmin de la cursa. El temps no és correcte, ja que vaig parar el rellotge una mica després ja que amb l'emoció de l'arribada a meta amb el Nil no em vaig recordar de parar-lo ;-)


1 comentario:

  1. Collons nano , ja sembles un PRO. I pensar que no havies fet res fa uns mesos. En dos palabras IMPREZIONANTE.
    Esta clar que estas entrenant correctament. El gràfic del ritme cardíac es molt correcte.

    Ànims!

    ResponderEliminar