lunes, 2 de enero de 2012

Cursa dels Nassos 2011

Dia 31 de desembre a les 17:30 h. La darrera cursa de l'any. La darrera cursa del meu primer any de running.
Crec que és la cursa en que he patit més. Tot i així vaig fer un bon temps 49:30. el segon millor de l'any ;-)

Just uns segons abans de la sortida, quan estava dins del calaix blau, se'm va passar pel cap una idea: seguiré la llebre dels 45' em sento bé.  I aquest va ser el meu error, crec. Ho vaig aconseguir fins al km 5, després em va ser impossible. No vaig saber dosificar bé l'esforç i ho vaig pagar. els dos últims km's vaig patir com mai. Però de tot se n'aprèn.



Em va agradar moltíssim l'ambient, gent disfressada, molts amb gorres de Pare Noël, molts amb els nassos que repartia l'organització, fins hi tot un pare disfressat de ren ple de llums i cascavells que tirava de la seva filla muntada sobre un patinet, que em van passar sense compassió cap al km 7 i vaig perdre de vista ràpidament, quin mèrit ;-)

En definitiva una bona marera d'acomiadar l'any just abans d'anar a celebrar el Cap d'Any a casa d'un Asfixia2, el Roman Crespo.
I ara cap a la dutxa i a celebrar el Cap d'Any

Bon any a tots/es els Asfixia2 !!!

1 comentario:

  1. enhorabona pel temps!
    i enhorabona pel teu primer any de curses!

    que tinguis un 2012 sense lesions i amb moltes sortides :)

    ResponderEliminar