lunes, 3 de octubre de 2011

Marato Collserola

Diumenge 7 del mati ens presentem al velòdrom d´horta . També hi son el Sr.Zabalia i Javier Aznar que faran la mitja. Breu conversa i a les 8 en punt donen la sortida de la marató.Uns 200 corredors .Surto amb el grup davanter per evitar les cues que es formen als dos primers quilometres.El camí es molt estret i si et quedes enrere perds molt temps. El ritme es molt viu i em deixo arrastrar fins a la carretera. Baixada monumental d´uns 3 Km i ja som dins el parc. Els primers ja han marxat i estabilitzo el meu ritme. No he pogut entrenar res aquesta setmana degut a un refredat i no es qüestió de morir al km 10. Vaig rodant tranquil però amb alegria. La temperatura es molt bona i els paisatges ideals. Anem passant controls i ens plantem a les Planes. Aquí comencen a haver pujades de les bones. He decidit córrer tot el que vingui fins que no pugui mes o sigui que a munt. Al final d´una de les pujades hi trobo el Povedano , collons quina alegria. Hem dona ànims i tornem-hi. Mes baixades , mes pujades i ja som al baixador de Vallvidrera. Calculo que vaig entre els 40 primers i ja m'està bé. Les forces ja minven i seria bo arribar amb elegància a meta. Desprès del control del baixador toca una pujada d´escalons molt dura . Aquí ja camino . Portem unes 3 hores i surten uns 30 km . Al 34 passem per Sant Medir on torno a veure al Ferran , li dono la gorra i el mp3 , ara ja molesta tot. Vaig suat com una rata i el pantaló m´està deixant l´entrecuix com el cul d´un mono. Desde Sant Medir fins a la font groga tot pujada. Hi ha trams durs i amb el cansament acumulat costa. A la font hi trobo la meva germana  amb el Manu i els dos petits. El Ferran també hi es. Aixó em dona una bona energia que aprofito per pujar amb ritme l'últim tros. Queden uns 3 Km i ja tots de baixada. Entro a meta fen un petit esprint on avanço un corredor. Ole. 
Una Marató maca però molt menys dura que el que es habitual a les de Muntanya.Juraría que hi ha mes Km de baixada que de  pujada.

Temps final 4:31:12
Posició 47



3 comentarios:

  1. Deu ser un plaer correr una marató de muntanya a Barcelona. Si es que teniu de tot :-)
    Molt bon temps, molt bona crònica. Enhorabona!

    ResponderEliminar
  2. Enhorabona. Potser un dia ens has de fer una mica de trainer i explicar-nos com poder-te seguir una mica l'estela.

    ResponderEliminar
  3. Moltes felicitats Carles, ets una màquina.

    ResponderEliminar