jueves, 17 de noviembre de 2011

Que tingueu un Bon dia

Darrerament el temps no ajuda molt a sortir a córrer, amb tanta pluja es fa difícil sortir regularment 2 o 3 cops per setmana. Ahir a la tarda volia sortir com cada dia que corro, cap a les 19 o les 20h., però resulta que plovia i em va fer mandra, cap a les 21:15 va parar però encara em feia més mandra i em vaig dir:
-Perquè no surts demà al matí?-.

He llegit molt sobre la gent que entrena al matí abans d'anar a treballar, els "Presis" i fundadors d'Asfixia2 Carles Garcilópez i Fernan Zabalía en diuen meravelles. Tothom diu que va molt bé, corres en dejú (que també hi ha infinitat de teories al respecte), quan acabes et dutxes en vesteixes, esmorzes i cap a la feina. Diuen que el dia começa diferent, estàs ple d'energia, etc...

Doncs bé dit i fet, m'he llevat a les 5:45, m'he vestit per córrer, he estirat una mica i a les 6 ja he sortit. En total una horeta en la que he fet uns 11km. He estirat, m'he dutxat, m'he vestit per anar a la feina he esmorzat com cada dia els meus cereals amb llet de soja i cap a treballar. Realment és diferent, la tranquil·litat a aquelles hores és brutal. Quasi no havien posat ni els carrers. M'he sentint molt bé i he arribat a la feina molt despert i ple d'energia. Crec que avui serà un gran dia.

Ahir el meu amic i soci d'Asfixia2 Jordi Dalmau (@jordalga) em desitjava Bon dia via Twitter, em preguntava si ja havia sortir a córrer i em dedicava aquesta canço que jo també vull dedicar a tots el membres d'Asfixia2.


He decidit que sortir a córrer al matí és una bona cosa, ho tornaré a repetir, al menys un cop per setmana.
Que tingueu un Bon dia.

3 comentarios:

  1. bon dia Joel! Jo precisament avui descanso, però 3 dies per semana acostumo a sortir cap a un quart de set del matí. I els caps de semana també acostumo a matinar. A partir de la dutxa, el dia es molt diferent del que seria si no hagués anat a correr. "Que me quiten lo bailao!"

    ResponderEliminar
  2. jo avui també he anat a la mateixa hora que tú !
    encara que ultimament he tornat a camviar perque fent 1 hora per les curses que estic fent no tinc suficient, ara m'aixeco a les 5:15 i surtu de les 5:30 fins les 7h arribo, duxta, treure el gós (bueno el gós em treu a mi) i fins la nit tinc una energia de collons, jo he probat tots els horaris, matí, migdia, tarda, nit. No hi crec amb les teories ni que algú digui aquest horari es el millor. No perque cadascú es un món amb els seus horaris, tascas, etc.. i al final un troba el que li senta bé. Jo no ho camvio.

    ResponderEliminar
  3. Maco el post! I Molt bo el video. La veritat es que entrenar pel mati es quasi obligat pel que te criatures+gos+feina complicada. Es cert que la majoria de vegades arribes a la feina amb mes energia i el dia que vulguis preparar alguna cursa de mes km et permet doblar entrenaments (triatlo llarg). El tema del correr sense esmorzar depen molt de cada cos. Ara puc fer normalment 90 minuts sense res pero la nit anterior menjo fort. Ja deus estar sobre 5 el km .? Has de donar el salt als 21 . Botifarruner?

    ResponderEliminar