jueves, 23 de febrero de 2012

Un any corrent

Avui 23-F fa exactament 1 any que vaig començar a córrer.

Què he fet en 365 dies
  • 1051 km recorreguts
  • 8 curses de 10 km corregudes
  • 12 minuts de millora entre la primera i la darrera cursa
  • 16 kg perduts
  • 75.000 calories cremades
  • 1,58 km Track del primer dia que vaig sortir a córrer 
  • 16,33 km Track del darrer dia que vaig sortir a córrer 
Només són unes quantes dades de les que em sento molt orgullós i que vull compartir amb tots vosaltres.

Avui per celebrar-ho aniré a fer una sortideta suau per estirar les cames per la cursa del diumenge, la Botifarunner 2012, una cursa de muntanya de 21 km i de 975 m de desnivell positiu, que per culminar el meu primer any de córrer no està gens malament, no?

Salut i km's a tothom !!!

2 comentarios:

  1. moltes felicitats Joel. Podries fer un llibre

    COMO SE CONSTRUYE UN RUNNER

    ResponderEliminar
  2. Felicitats!!!! Qui t'ho hagués dit fa un any no???? Segueix així!!!

    ResponderEliminar