viernes, 29 de abril de 2011

Coses meves: Unes webs, una cursa, i un gadget

Ahir llegint aquest article de Slooping.net "Errores más frecuentes en el entrenamiento" em va venir a la memòria el post del Fernando Zabalía "ESTOY CANSADO...

Fa poc que vaig descubrir Slooping.net i la trobo molt interessant, us hi podeu subscriure i us envien un mail quan hi ha alguna post nou, us recomano l'article "Errores más frecuentes en el entrenamiento" i la web, això sí, sempre com a complement d'ASFIXIA2 mai com a substitutiu ;-)

Per cert, el dia 29 de maig corro "La Cursa de maig" de10k a Llorenç del Penedès serà la meva segona cursa de 10k. Continuo entrenant !!!

També m'he comprat un Garmin Forerunner 110 HR ahir el vaig rebre.
Gràcies a la porra de la Copa del Rey que vem fer a la feina (es tractava d'encertar el resultat al minut 90 i jo vaig posar 0-0) em van tocar 216 euros i m'he comprat el rellotge!!!! 
Avui el provaré. Ja us explicaré què tal.
Els que em coneixeu una mica sabreu que m'encanten aquests gadgets. Els gadgets de running crec que són el que m'ha fet entrar més fàcilment en aquest món, que cada dia m'agrada més.

Una altra web molt interessant pels que us agraden el gadgets o per seber coses de material de running és gadgetsparacorrer.com recomanable 100%

1 comentario: