martes, 31 de mayo de 2011

Cursa de maig 10km a Llorenç del Penedès

El diumenge 29/05 vaig fer la meva segona cursa, la I Cursa de maig. Després de l'excel·lent experiència de la Cursa dels Bombers 2011 ja tenia ganes de tornar-me a provar a mi mateix amb una altra cursa. Aquesta tenia el handicap que se celebrava l'endemà de la Final de la Champions (jo no sóc molt del Barça que diguem, però volia que guanyés, per tant hi havia el risc que després de veure el partit amb els amics la cosa s'allargués).
El Barça va guanyar i com un bon nen, cap a casa a descansar que l'endemà tocava córrer ;-)

Em vaig llevar a les 6:30 h. (no vaig dormir gaire bé, el normal el dia abans d'una cursa), em vaig dutxar, vaig esmorzar el de sempre i un plàtan extra.
Em vaig anar hidratant a base d'un "potigue amb cafeïna" que em van regalar quan em vaig comprar les Mizuno Wave Ascend 5 de trail. A les 7:30 havia quedat amb el Pere Albet i la seva dona l'Imma Mollfulleda. Des del la Llacuna, Llorenç queda a una 3/4 d'hora.

Foto: Pere (47), Imma (46) i Jo (41) (abans de la cursa)

A les 8:30 h. ja estavem recollint els dorsals, em trobo amb el meu companys de feina Jesús Lafuente, amb qui he sortit a entraner algun dia. El tio està molt fort, tot i que diu que té moltes molèsties (finalment fa 47'01'').
Els nervis comencen a ser cada vegada més intensos, comença el compte enrere per la sortida (som uns 120 participants) 3, 2, 1,  JA !!!
Els primers metres, no sé si dels nervis o què, però sento com si les cames em tremolessin, em passa de seguida, aviat perdo el Pere (47'21'') i el Jesús. He de fer la meva carrera. L'objectiu, millorar la marca dels Bombers (59'32'').
Em sento molt bé fa un dia ideal, no hi ha Sol i la temperatura és perfecta, pels Bombers feia massa calor.
Vaig sumant quilometres que ni me n'adono.


Uns dies abans de la cursa em sentia una mica cansat doncs arribava a la carrera amb més de 100 km a les cames durant el mes de maig, i per un runner principiant com jo, tants quilòmetres es noten. Però em sento molt bé i els temps que em va marcant el Garmin Forerunner 110 m'animen metre a metre. Arribo al km 8 i penso això ja està, ja falta molt poc. Però al km 9 m'agafa una calor de por i la vista se m'ennuvola una mica, res greu, apreto una mica més que ja falta molt poc. Arribo a la última recta i ja es veu l'arc de la meta, un corredor que porto al costat em diu "Venga esprintamos?" li dic "Ya no puedo más", però arribo perfectament i no massa cansat. He fet la cursa en 51'53'', en 8 minuts menys que la dels Bombers. Estic molt content i el millor és que em sento molt bé i poc cansat deu ser la cafeïna ;-).

 L'Imma que és la seva primera cursa entra amb (56'13'') un temps genial !!! Això d'entrenar per muntanya dóna els seus fruits.

Foto: Jesús, Jo (41), Pere, Imma (46) (després de la cursa)
He de felicitar a l'organització i voluntaris de la I Cursa de maig. Tot molt ben organitzat.

Ara tocarà descansar una mica sense deixar de córrer fins a finals d'agost, per començar a preparar la Cursa de la Mercè, el meu primer objectiu de la propera temporada, que si tot va bé farè:

3 comentarios:

  1. Moltes felicitats fenomeno. I jo que pensava que tardaries mes en aproximar-te als 50 minuts, collons, collons , ja tremolo.
    Els entrenaments donen el seu fruit i a les fotos ja sembles un altre !
    A la pròxima a rebentar els 50 .

    ResponderEliminar
  2. ETS UN CAMPEÓN i UN EXEMPLE PER LA GENT QUE COMENÇA !!!!!

    ResponderEliminar
  3. Gràcies Carles i Fernan, sense els vostres consells i ànims no hauria arribat on ho he fet. Ara a seguir !!!

    ResponderEliminar